Főoldal / Receptek / Gluténmentes palacsinta 2 hozzávalóból

Gluténmentes palacsinta 2 hozzávalóból

pali 3Szinte nem is ismerek olyan embert, aki ne szeretné a palacsintát. Hiszen ez egy rengeteg módon variálható édesség, amit mindenki azzal a töltelékkel fogyaszthat, melyet a leginkább kedvel.

Most mutatunk egy rendkívül egyszerű palacsinta receptet, amit csupán két hozzávalóból elkészíthetsz. A jó hír, hogy lisztérzékenyek, paleo-étrendet követőek és diétázók is bátran fogyaszthatják, mert a két hozzávaló nem más, mint a tojás és a banán.

Ha sikerül egy érettebb banánt találnod, akkor semmilyen plusz édesítésre nem lesz szükség, hiszen a banán megédesíti majd a palacsintát.

Hozzávalók(ez körülbelül egy palacsinta-rajongónak megfelelő adag)

1 érettebb banán

2 tojás

Elkészítés

Nincs más dolgod, mint habosra keverni a tojást és a villával szétnyomkodott banánnal összekeverni. Ez máris megadta a palacsinta tészta alapját.

Azt muszáj megjegyezni, hogy ez a tészta kicsit “érzékenyebb”, mint a hagyományos változat, így könnyebben elszakad illetve hamarabb megég, ha nem figyelsz oda.

Tippünk, hogy érdemesebb kisebb formákat sütni, hogy könnyebben át tudd majd fordítani.

Nem kell feltétlen olajat tenned alá, de ha úgy veszed észre, hogy nagyon ragaszkodik a serpenyődhöz a tészta, akkor egy kis kókuszzsír vagy étolaj segít a problémán.

A kész palacsinta tészta magába is nagyon ízletes, esetleg egy kis fahéjjal megszórva pedig tökéletes. Természetesen ugyanúgy meg tudod tölteni bármilyen töltelékkel, így nyugodtan fogyassza mindenki azzal, amivel a leginkább szereti. Egy kis gyümölccsel megszórva, esetleg nutellával vagy lekvárral lecsurgatva. Nyam nyam, én máris kedvet kaptam. Ugye te is? Akkor essünk neki! 😉

 

 

Nézd meg ezt is!

Répa krémleves

Répakrémleves – egyszerű és finom recept a hétköznapokra

A nyári melegben is vágyunk egy könnyed, mégis tápláló levesre, ami nemcsak finom, de egészséges …